2011. márc. 18.

38. A falu

A falu /The Village, 2004/


Típus: halványan horror faludráma
Élmény: 5/5 -Nekem ez a film eléggé bejön.
Vér: 1/5 - Vér az szinte zéró, de ez itt nem probléma.
Történet és alakítás: 5/5 - Sok jó színész, különösen a vak csaj. Gladiátorból a császár is jól hozza, William Hurt (Mr. Brooks) szintén, sőt még itt van Ripley is az Alienből.
Skera faktor: 3/10
Megnézném-e még egyszer: Simán, most is másodszorra vagy harmadszorra láttam.

Ez egy jó film, az én ízlésemnek legalábbis teljesen megfelel. Világtól elzárt, idilli falu, melyet agresszív lények vesznek körbe. Mikor először láttam, horrorra számítottam, és hát ez nem az, mégis van olyan jó hogy még ezt is meg lehet bocsátani neki. Az a típusú film, amiről nem lehet érdemben írni anélkül, hogy a poént ne lőném le. Mindenesetre nekem bejön az erdő közepén a falu hangulata, az ilyen fajta élet. Őseink így nyomták, ma már persze ez nagyjából felejtő. Pedig nem lenne rossz.
Van a filmben egy olyan jelenet is, ami különösen tetszik. Több is van, de egy nagyon.
Sokan oltják a filmet hogy gyér vagy nem elég ütős a vége. Mindez engem nem érdekel.
A magyar filmcímfordítási szokásoknak megfelelően ez a film lehetett volna A Lakópark, vagy esetleg A Kisváros.
Különösen ajánlom ezt a filmet Falu barátomnak, akivel először láttam.

IMDB
Trailer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése